in

WTF: Tiener verbrand door ‘Ontploffende’ iPhone!

iphone-6

Een 16-jarige jongen heeft derdegraads brandwonden opgelopen door zijn exploderende iPhone. De Canadees lag te slapen toen de smartphone plots ‘ontplofte’.

De knaap uit Rimbey in Alberta raakte verbrand door een steekvlam. Volgens Global News lag het slachtoffer te slapen met zijn iPhone naast zich in bed. Het toestel was aan het opladen toen het plots vuur vatte.


De vlammen zetten de matras in brand en daarbij raakte de tiener verbrand aan zijn handen en benen. Samen met zijn vader bluste hij het brandje en daarna gingen de twee richting ziekenhuis. De jongen had een ono lader gekocht in een tankstation.

GEEN OPLADER VAN EEN ANDER MERK GEBRUIKEN DUS EN VERGEET ONS NIET TE LIKEN OP FACEBOOK!