in

#WTF: Brandwond aan been door gebogen iPhone in broekzak

[hdvideo id=773]

De berichten rondom de nieuwe iPhone 6 worden steeds erger. Een man beweert nu dat de iPhone niet alleen gebogen is in zijn zak maar ook zijn been ernstig heeft verbrand!

De meneer in kwestie noemt het een onwerkelijke ervaring. Hij was op stap met zijn familie toen het gebeurde. We hebben alle foto’s voor jullie op een rijtje gezet. Lees hieronder wat ‘ Phillip Lechter’ er zelf over te zeggen had.


Quote:

I felt a burning sensation on my leg and then saw and smelled smoke from my pants. I surveyed the rickshaw quickly and could not find anything that could have set me on fire. Then it hit me, my phone was in my pocket. Somehow in the process of the tipping of the rickshaw my new APPLE iPhone 6 had bent in my front pocket and caught on fire.