in

Wij hebben 2 pagina’s van ons op FB samengevoegd, dit is waarom wij het hebben gedaan

Het bedrijf waar www.fakka.nl aan gekoppeld zit, bezit meerdere grote Facebook pagina’s.

Eén daarvan was ‘Lijpe videos’ met 54,913 likes die wij gebruikten als back-up pagina voor Fakka. Op deze pagina deden wij precies het zelfde als op de pagina van deze website op Facebook. Een beetje dubbelop dus…

Echter is er een andere pagina op Facebook met dezelfde naam ‘Lijpe Videos’. Dit betreft een community pagina waar wij NIKS mee te maken hebben.
Wij hebben de afgelopen maanden een regen met klachten ontvangen over deze pagina. Daar werd die van ons mee geassocieerd en er werd telkens gevraagd of wij ook eigenaar zijn van deze pagina. Dat is dus NIET het geval. Wij hebben niks te maken met die pagina en willen dus absoluut niet geassocieerd worden met deze pagina en de content die ze erop plaatsen.

Wij konden de naam van onze back-up pagina (Lijpe videos) helaas niet meer veranderen. Daarom hebben wij besloten deze samen te voegen met die van Fakka op Facebook.

Nu hoeft men ons alleen toe te voegen in hun nieuwsfeed zodat jullie weer posts van ons te zien krijgen want deze worden niet naar iedereen uitgestuurd vanwege recente veranderingen in het algoritme van Facebook. Dat is natuurlijk een beetje zonde want wij doen dit namelijk voor het publiek die wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd voor onze website.

Dat kan dus op de volgende manier via je laptop of desktop PC:

Het eerste wat je moet doen is naar de instellingen van je Facebookaccount gaan. Daar klik je op News Feed Preferences.

Daarna klik je op Prioritize who to see first.

Daarna krijg je allemaal logos van pages of foto’s van vrienden te zien waar jij je keuze uit kan maken. Hopelijk mogen wij van jullie ergens op het eerste of tweede rijtje staan. Daarvoor hoef je onze logo alleen voor aan te klikken zodat er ‘see first’ onder staat.

Klik daarna rechts onderin op ‘Done’ en je bent helemaal klaar 🙂



Kippie: TopNotch verwijderd m elke keer terwijl inkomsten uitstaan

Lidl heeft de smaak te pakken en komt nu met opblaasbare Lounge-Eiland