in

Vrouw met spoed naar het ziekenhuis nadat vibrator vast kwam te zitten in haar blaas

Een vrouw moest geopereerd worden in het ziekenhuis nadat ze een vibrator was kwijtgeraakt in haar blaas. Het bizarre van dit verhaal is dat ze totaal niet weet hoe de vibrator in haar blaas terecht is gekomen.

Dr. Marchand geeft in de onderstaande nieuwsvideo ook tekst en uitleg over het geheel. Hij zegt dat hij dit nog nooit eerder heeft gezien of meegemaakt. Hij verklaart eerst het volgende over het geheel: “The emergency room staff wasn’t able to find it in the vagina.”

Daarna vervolgde hij met:

“I was really surprised when I’m looking in the abdomen and realising this device is actually in the bladder.

“I’ve never seen a case like this in my entire career.”

Ladies, als iemand je een “Vesper Vibrator Necklace” cadeau doet, wees dan voorzichtig met dat ding want het schijnt blijkbaar ineens te kunnen verdwijnen in coochie …. LMFAO!



Kijken: Chinese man eet levende babymuisjes met dipsaus

Kijken: in China wordt er ook eten gebakken en verkocht met olie uit het riool