in

Vaag artikel gaat rond over Badr Hari en vermeend omkoopschandaal van 20 miljoen euro

Credit: Instagram/ Badr Hari

Badr Hari zou maar liefst 20 miljoen euro smeergeld hebben aangenomen om zijn blessure te faken. Althans, als je de vage geruchten die op verschillende nieuwssites staan mag geloven.

Het zou gaan om nieuwsberichten die menen dat CNN het geheel heeft onderzocht maar er staat verder geen link naar een eventuele bron bij. Het gaat hier o.a. om de Marokkaans Nederlandse website Bladna en enkele Franse websites die te vinden zijn op Google met de trefwoorden Badr Hari en CNN.

Bladna: Televisiezender CNN heeft de echtheid van het gevecht tussen Badr Hari en Rico Verhoeven in twijfel getrokken. Als de Marokkaanse kampioen had gewonnen zou kickboksorganisatie Glory miljoenen hebben verloren volgens CNN.

Op de website van Bladna is te zien dat het artikel al 4000 plus keer is gedeeld. Op de website van CNN is de naam van Badr Hari nergens terug te vinden. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om fake news wat als een gek wordt gedeeld op Facebook sinds vanmiddag.



Rotterdam: Man mocht metro niet in met twee matrassen

Kijken: Een elleboog uit F****** Hell als deze ga je niet vaak zien op camera