in

Oproep tot boycot Telegraaf om artikel George Floyd

Vanmorgen rond half 7 ‘s ochtends publiceerde dagblad De Telegraaf een artikel over de autopsie van de veelbesproken George Floyd. Buiten het knietje van de agent die hem liet stikken, zou George ook het Coronavirus hebben en daarnaast long- en hartfalen. Dat zou ook deels hebben geleid tot zijn dood. In een tweede autopsie werd duidelijk dat dit zware bullsh*t is! Mensen zijn pissig om de ‘propaganda’ die de krant voert.

Volgens een autopsierapport van de autoriteiten (lees: die de politie heeft aangewezen) is George Floyd niet direct overleden door moord, maar zou hij het Coronavirus hebben en daarnaast al long- en hartfalen. De familie van de overleden Floyd waren het niet eens met de manier hoe de moord (ja, wij zeggen moord) werd rechtgesproken door het rapport. Zij besloten een eigen forensisch onderzoeker in te schakelen. Uit de onafhankelijke autopsie werd duidelijk dat het wel degelijk om ALLEEN een verstikking ging.

Op social media spreken veel mensen zich uit over De Telegraaf, omdat zij ondanks het tweede autopsierapport er toch voor hebben gekozen te publiceren dat George Floyd overleden is aan meerdere factoren dan de alleen verstikking. De Telegraaf wordt door boze mensen ‘ bron van propaganda’, ‘onbetrouwbaar’ en ‘misselijkmakend’ genoemd. Volgens hen wordt geprobeerd de ernst van de moord te verminderen. Duidelijk is dat het artikel volledig in het verkeerde keelgat terecht is gekomen, wat leidt tot een oproep tot boycot van de krant.

Lees het artikel van De Telegraaf hier

FYI: wij geven de aankomende tijd gratis Retro handheld Gameboys consoles met 400 spelletjes weg aan mensen die: commentaar plaatsten bij onze artikelen op social media, de posts liken, delen of mensen taggen onder onze berichten op Facebook en Instagram.



Cháyenne dropt een clip voor haar nieuwe single – Lockdown (prod. Cané)

Volgens FHM worden PS4 games niet compatibel met de PS5