in

Man krabt rug met 17 cm lang flesje die heel plotseling en per ongeluk in zijn anus schiet

De dokter geloofde er natuurlijk geen reet van maar goed, het overkwam een man in China want ja, daar gebeuren dit soort dingen vrij frequent.

Mr Wen, zoals de man heet, was zijn rug dus aan het krabben met een flesje en die is vervolgens ineens in zijn anus geschoten. De man snapte er zelf helemaal niks van natuurlijk. Althans, dat probeerde hij mensen tijdens zijn bezoek aan het ziekenhuis wijs te maken.

Hij werd gered van de pijn in zijn aars met een spoedoperatie in het Dongguan-ziekenhuis in de provincie Guangdong, in het zuiden van China. Hij kreeg de fles er namelijk zelf niet meer uit. Het bleek dat de fles was gebruikt om vloeistof vast te houden die werd gebruikt als een traditionele Chinese muggenspray en jeukspeen.

Lijkt ons iig moeilijk lopen naar het ziekenhuis? Wat denken jullie? Laat maar weten via social media…

Bron:FHM



Eye Candy: Vrolijke feestdagen, een fijn weekend en een happy new…. ja

Badr Hari verliest partij in de derde ronde door blessure