in

Lil’ Kleine is nu mede-eigenaar van Nederlandse Limoncello brand Fiorito

Credit: Instagram/ Lil Kleine / Fiorito

Na rapper, frietbakker en cafékoning mag Jorik Scholten, alias Lil’ Kleine zich nu ook Limoncello-maker noemen nadat hij een belang heeft genomen in het Nederlandse Limoncello-merk Fiorito.

Hij maakt het nieuws o.a. bekend via Instagram met een hele spontane pose waarbij hij achter een berg staat van Fiorito en belooft hiermee de Nederlandse markt te veroveren.

Kleine: “Ik ben al jaren groot fan van limoncello en met name van Fiorito. Toen de broers Fiorito deze kans boden kon ik die niet laten schieten. Ik hou van kwaliteit, authenticiteit en luxe en dat is waar dit merk voor staat. Dit maakt dat ik er écht in geloof en het goed bij mij past. Er is naar mijn mening niks lekkerder bij het dessert dan een ijskoud glas limoncello. Nu ik mede-eigenaar ben ga ik me inzetten om zoveel mogelijk anderen te kunnen laten meegenieten van dit mooie product,” aldus Scholten.

Hij plaatste de post op Instagram met de volgende caption:

When life gives you lemons, make… 😉 ??

Altijd anders gedaan dan anderen en m’n hart gevolgd. Another mijlpaal, vanaf vandaag kleuren we de wereld geel. Bestel @fioritolimoncello bij je favoriete zaak, slijterij of supermarkt. We zijn overal, en gaan nog veel verder. Mark my words. #mainsqueeze



Kanye West waarschuwt voor vaccinaties: “Ze willen chips in ons stoppen!”

Ladies: de trailer van “The Kissing Booth 2” is hier