in

Koppels hebben echte sex in campagne voor modemerk

In de reclame wordt sex vaak ingezet. Tenslotte luidt het klassieke devies: sex verkoopt altijd. Het Amerikaanse modemerk Eckhaus Latta nam dit erg letterlijk.

In de nieuwe campagne van Eckhaus Latta voeren koppels verschillende seksstandjes uit, waarbij het ene standje nog pikanter is dan de andere. Het lijkt het modehuis niets uit te maken dat niemand op de kleding let.

De koppels, die in de campagne meedoen, zijn in het echte leven ook samen. In de campagne zijn zowel hetero- als homokoppels te zien. De Koreaanse fotograaf Heji Shin heeft de foto’s gemaakt. De foto’s zijn ook gebruikt voor zijn boek over sexuele voorlichting.

Onderstaand de beelden die voor de campagne zijn gebruikt:

Eckhaus Latta SS17 Photography by Heji Shin View the campaign at eckhauslatta.com Photography @hejishin Art Direction @ericwrennoffice Styling #AvenaGallagher Casting @samuelmuglia Production @frankseidlitz


Een bericht dat is gedeeld door @eckhaus_latta op


Featured Image Credit: Instagram Eckhaus Latta