in

Jeetje: Vrouw laat scheet tijdens operatie en vliegt in brand SMFH!

Een patiënt heeft een scheet gelaten tijdens een operatie en dat leidde tot brand volgens Ashai Shimbun.

Het incident vond plaats op 15 april in het Tokyo Medical University Hospital in Shinjuku Ward.

Volgens het onderzoek, wat later heeft plaatsgevonden, is er brand ontstaan door de lichaamsgassen van de vrouwelijke patiënt. De medische laser stond aan op het moment dat de vrouw een scheet liet.


“When the patient’s intestinal gas leaked into the space of the operation (room), it ignited with the irradiation of the laser, and the burning spread, eventually reaching the surgical drape and causing the fire.”

De patiënt had brandwonden op haar romp en benen. De vrouw overleefde de brand.

Bron: CrimeDocsNL