in

Hete Hot Pot met soep ontploft nadat een klant er een aansteker in had laten vallen

Dit is iets wat een paar maanden geleden in mei was gebeurd in een Chinees restaurant maar wilden het toch met jullie delen.

Een serveerster die werkt voor een populaire Chinese Hot Pot Soup restaurant werd overgoten door hete soep nadat zij de aansteker van een klant uit de pot probeerde te vissen.

Bewakingsbeelden tonen een vrouwelijke serveerster die twee pollepels gebruikt om naar verluidt een aansteker uit de pot te vissen die in de soep was gevallen terwijl twee klanten toekeken. Enkele ogenblikken later explodeerde de soep en schoot omhoog, de serveerster kreeg hete soep over haar hele gezicht en armen. Eén van de klanten kreeg ook een volle lading en de tweede heeft eraan kunnen ontsnappen.

De twee werden meteen naar het ziekenhuis gebracht om behandeld te worden voor brandwonden. Check de beelden hieronder.