in

Australische vrouw bijna blind nadat lipfiller in slagader bovenlip werd geïnjecteerd

Een jonge vrouw uit Australië werd bijna blind nadat lipvuller was geïnjecteerd in de slagaders in haar bovenlip.

De 24-jarige Mikayla Stutchbery uit Victoria was een regelmatige gebruiker van botox en lipfillers, en toen haar gebruikelijke therapeut helemaal vol was, koos ze ervoor om een afspraak te maken bij de outletcentra van Laser Clinics Australia. Dit was een beslissing waar ze spijt van zou krijgen.

Na de afspraak voor het vullen van haar lippen, merkte voormalige arbeidsongeschiktheidsmedewerker Mikayla op dat haar lippen vreemd voelden en waren opgezwollen. Ze besefte dat er iets heel erg mis was toen één kant van haar mond begon op te zwellen.

One part just started swelling up ginormously and started getting white around it, like it was dying.
I’ve never had a cold sore in my entire life. It was extremely painful and then there was a part where I got blisters and they burst, and I started swallowing the filler and passed out.
You see the horror stories on TV, but that will never happen to you until it actually does.

Mikayla kreeg antibiotica na een bezoek aan haar arts. De situatie verslechterde echter toen Mikayla een allergische reactie kreeg op de antibiotica waardoor ze twee weken vrij moest nemen. Als gevolg van deze periode van afwezigheid verloor ze haar baan.



Tekashi Snitch9ine krijgt naar verluidt $ 10 miljoen voor 2 nieuwe albums

LMFAO: Oude man steelt 159 fietszadels omdat iemand die van hem had gestolen